INFORMACJA

INFORMACJA

W miesiącu czerwcu b.r. przystąpimy do uporządkowania spraw związanych z naszym cmentarzem parafialnym. Przewidujemy dwa etapy prac:

  1. Weryfikacja dokumentacji cmentarza – Będziemy prosić osoby opiekujące się grobami o przybycie do Kancelarii Parafialnej w celu potwierdzenia danych osób tam pochowanych. Weryfikacji będzie dokonywał upoważniony przez ks. Proboszcza członek Parafialnej Rady Duszpasterskiej. O terminie i godzinach przyjęć poinformujemy w najbliższym czasie. W najbliższych wydaniach „Gazety Parafialnej” zostanie wydrukowany Regulamin i Plan Cmentarza zawierający szczegółową lokalizację grobów. Jednocześnie przypominamy osobom opiekującym się grobami o potrzebie zadbania o czytelne oznakowanie grobu, to znaczy umieszczenie informacji o tym, kto w danym grobie spoczywa i w którym roku został pochowany.
  2. Utwardzenie nawierzchni alei cmentarnych – obejmować będzie zdjęcie warstwy ziemi, wkopanie krawężników i wysypanie tłucznia. W dalszej perspektywie planujemy ułożenie płyt. Prace te będą wymagały pozyskania środków finansowych.

Post Author: Agnieszka Zemczak

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *